Sąlygos ir Taisyklės
Sąlygos ir privatumo politika
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios paslaugų pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau –
Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir
Paslaugų tiekėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui užsakius paslaugas
šiame tinklapyje.
1.2. „MyWall.lt“ pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti,
taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus
reikalavimus, apie taisyklių pakeitimus informuojant tinklapyje.
1.3. Užsakyti paslaugas tinklapyje, turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę
pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik
turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie
savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Paslaugų tiekėjas patvirtindamas taisykles, taip pat
garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę užsakyti
paslaugas šiame tinklapyje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Paslaugų tiekėjo laikoma
sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas tinklapyje suformavęs užsakymą, nurodęs
pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Paslaugų
tiekėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą
„Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Paslaugų
tiekėjo, yra saugoma tinklapyje.
2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes ir paslaugas tinklapyje Pirkėjas
gali:
2.1.1. užsiregistruodamas šiame tinklapyje – įvesdamas
registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas šiame tinklapyje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte
numatytais būdais, atitinkamuose Paslaugų tiekėjo pateikiamuose informacijos
laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo
asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir
el. pašto adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog
2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų
pardavimo tinklapyje, Paslaugų tikėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros
tikslais.
2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi
prekių ir paslaugų pardavimo Paslaugų tiekėjo tinklapyje tikslu, Pirkėjas taip
pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų
siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas šiame tinklapyje bei
užsakydamas prekes bei paslaugas, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti
prisijungimo duomenų.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę užsakyti prekes ir paslaugas šių
Taisyklių ir kitose šio tinklapio informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes bei
paslaugas ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti
duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims
savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis
privalo nedelsiant informuoti apie tai Paslaugų tiekėją skyriuje „Kontaktai“
nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
3.5. Pirkėjas, naudodamasis tinklapiu, sutinka su šiomis
pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR
teisės aktų.
4. Paslaugų tiekėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Paslaugų tiekėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas
Pirkėjui tinkamai naudotis internetinio tinklapio teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Paslaugų tiekėjo tinklapio
darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Paslaugų
tiekėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo
galimybę naudotis tinklapiu arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo
registraciją.
4.3. Paslaugų tiekėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo
teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą tinklapio
registracijos formoje.
4.4. Paslaugų tiekėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo
užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1. Tinklapyje užsakyti paslaugas Pirkėjas gali pirkti visą
parą, 7 dienas per savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas
paspaudžia mygtuką „Perku“, o gavęs užsakymą Paslaugų tiekėjas jį patvirtina –
atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Paslaugų kainos tinklapyje ir suformuotame užsakyme
nurodomos litais.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
5.4.1. atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai
išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės
sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi būti
pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: SEB
bankas; AB „Swedbank“; „DNB Nord“ bankas; „Danske“ bankas; „Nordea“ bankas.
Pinigus Pirkėjas perveda į paslaugų tiekėjo atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė
už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos
piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant.
Tik gavus apmokėjimą už paslaugą pradedamas vykdyti užsakymas ir pradedamas
skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
5.6. Pardavėjas įsipareigoja atlikti užsakymą bei jį
pristatyti per 3-5 darbo dienas Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Nerija.
6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo
paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju,
jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu,
Pirkėjas neturi teisės reikšti Paslaugų tiekėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Paslaugos tiekėjas arba Pardavėjo
įgaliotas atstovas (kurjeris).
6.4. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių
pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Paslaugų tiekėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Paslaugų tiekėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti
su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.5. Visais atvejais Paslaugos tiekėjas atleidžiamas nuo
atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra
pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Paslaugų
tiekėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti
Paslaugos tiekėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu
pažeistoje pakuotėje.
6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs
pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente
nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas
privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Paslaugų tiekėjas
yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių
su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo
dokumente.
7. Prekių grąžinimas ir keitimas.
7.1. Paslaugos tiekėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už
nekokybiška prekę, jei defektai pasireiškė gamybos proceso metu.
7.2. Pinigai nebus grąžinami, jei pirkėjas savavališkai
sugadino prekes ar jos buvo paveiktos ne dėl paslaugų tiekėjo nenumatytų
priežasčių (pvz. Paveikta aukšta temperatūra, cheminėmis priemonėmis, ugnimi,
vandens, aštriais daiktais ar kitas įrankiais.)
7.3. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 7.1.
punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių
pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Paslaugos tiekėją kontaktų skyriuje
nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant užsakymo numerį ir grąžinimo
priežastis.
7.4. Paslaugos tiekėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo
grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 7.2. straipsnyje nustatytos prekių
grąžinimo tvarkos.
8. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
8.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų
asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų
registracijos formoje, Paslaugos tiekėjas neatsako už dėl to atsiradusius
padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių
atlyginimo.
8.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šiuo
internetiniu puslapiu.
8.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo
duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei tinklapio teikiamomis paslaugomis
naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie puslapio naudodamasis Pirkėjo
prisijungimo duomenimis, Paslaugos tiekėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
8.4. Paslaugos tiekėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės
tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Paslaugos tiekėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su
šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
8.5. Jei Paslaugos tiekėjo tinklapyje yra nuorodos į kitų
įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Paslaugos tiekėjas
nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių
neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
8.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai
tiesioginius nuostolius.
9. Rinkodara ir informacija.
9.1. Paslaugų tiekėjas savo nuožiūra gali inicijuoti
tinklapyje įvairias akcijas.
9.2. Paslaugų tiekėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro
įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų
sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų
atlikimo momento.
9.3. Paslaugų tiekėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo
registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
9.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia
puslapyje nurodytais kontaktais.
9.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų
informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio
pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.
10. Intelektinė nuosavybė
10.1. Šio tinklapio turinys yra „MyWall.lt“ nuosavybė,
saugoma autorinių teisių. Be raštiško „MyWall.lt“ kopijuoti esamą informaciją
yra griežtai DRAUDŽIAMA.
11. Baigiamosios nuostatos.
11.1. Šios prekių bei paslaugų pirkimo – pardavimo Taisyklės
sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo,
sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų
nustatyta tvarka.